27 jun 2013

M.A.C lipstick 'Donker Roze'

M.A.C lipstick 'Donker Roze'

In mijn laatste filmpje liet ik jullie mijn nieuwste M.A.C aanwinsten zien. Vooral over de lipstick kreeg ik veel vragen, daarom wijd ik er vandaag een artikel aan! Zoals ik al vertelde waren de lipsticks één van de eerste producten die op mijn M.A.C wishlist stonden. Ik ben altijd al meer van de lipstick geweest, ik ben niet zo dol op lipgloss. Helaas zijn ze nogal prijzig en daarom niet iets wat je regelmatig koopt. Maar ik heb er nu dan eindelijk toch een aangeschaft, omdat ze gewoon super mooi zijn. Ik heb de kleur 'Donker Roze' genomen. Ben je benieuwd naar deze lipstick ,:)





Het is een donker roze kleur, heel opvallend en ook nog mooi. Ik heb hem gekozen omdat Roze iedereen wel staat misschien wel aan de dure kant, maar wel goede kwaliteit!



                                                                      (De linker heb ik)
                                              







Dit was het ik hoop dat jullie de M.A.C Lippestiftjes mooi vonden en leuk :)
                                       x, Chantal